آخرین بروزرسانی قیمت: 8 روز پیش
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
کاربر خریدار محصول –
برای داب گوهر تراشی میخوام که خوبه
عماد مرادی خلج –
برای چسباندن سنگ و تراش نگین گرفتم هر ۲تا یکی به کار رفته
رضا بهمن ابادی –
جنسش خوبه مورد قبوله
کاربر خریدار محصول –
باریک و زبر
فقط برای آلاسکا اون هم سایز کوچک میشە استفادە کرد
بە هیچ کار دیگە نمیاد
سیخ کباب چوبی از این کارآمدترە
کاربر خریدار محصول –
محکم و مورد استفاده جهت کاردستی
کاربر خریدار محصول –
خوب نیست نسبت به سایزش و جنسش
محسن شعبان –
بدرد نخور خیلی بد
کاربر خریدار محصول –
نسبتا خوب.
البته بستگی به کارتون داره.
محمدتقی شیرازی –
میله چوبی را مرجوع کردم چون سایزش کوچک بود
امیر سلمانی –
اصلا به قمتش نمی ارزه
مصطفی عظیمی –
من بیشتر برای داپ خریدم دفعه قبلی از این نازک تراش خریدم بکارم نیومد ولی این یکی خیلی خوبه
کاربر خریدار محصول –
ریش ریش زیاد داشت