آخرین بروزرسانی قیمت: 9 روز پیش
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
کاربر خریدار محصول –
بد کشش شل بود
عذرا ستاری –
من بعد ۴ سال هنوز دوتاشو داشتم
کاربر خریدار محصول –
خیلی خوبن من راضی هستم قیمتش از بیرون مناسب تره
کاربر خریدار محصول –
یکبار خریدم راضی بودم
علی بامدادقرابائی –
بی کیفیت کش نبود اصلا نخ ببندی بهتره
کاربر خریدار محصول –
کش ها همشون باریکن و مثلا به عنوان کش پایین گیس میشه استفاده کرد. اگه حجم موهاتون زیاد باشه، به زور ۲ دور میشه پیچید دورش. ولی برای موهای حجم کم و پایین موها خوبه.
کاربر خریدار محصول –
جنس لاستیکه مو رو میکشه
ارغوان امینی بهبهانی –
کش مقاومی است. بعد از بارها استفاده خاصیت کشسانی خود را از دست نداد
مجید رضایی –
خیلی خوبه مخصوصا واسه موهایه مردا
کاربر خریدار محصول –
افتضاحه درسته مبلغش کمه ولی انگار پولتونو ریختین دور. سریع گشاد شد و غیر قابل استفاده. شده مثل یه بند خاصیت کشی نداره
امین شفیعی –
نوشته ۱۰ تا ولی ۱۲ تا دادن
۳ تا رنگاش تکراری بود بقیه متنوع
جنسشم خوبه
محمدحسن خیرخواهان –
خوبه. مناسب بستگی به نوع استفاده و بستن مو داره.