شیوه های ارسال کالا

روش‌های ارسال سفارشات در فروشگاه هستی بخش

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های زیر صورت نگیرد.

فروشگاه اینترنتی زیکالا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با ارسال دقیق و به موقع کالاهای مشتریان یک خرید امین و در عین حال آسانی را برای هموطنان و متشتریان عزیز ارائه دهد.

توجه داشته باشید که فروشگاه هستی بخش زیکالا در روزهای تعطیلات رسمی کشور خدماتی ارائه نخواهد داد.

 استان تهران

سفارش‌ها در شهر تهران مطابق بازه زمانی که مشتریان هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنند، تحویل داده خواهد شد. همچنین امکان تحویل سفارش در تمام روزهای هفته وجود دارد . سفارشات داخل شهرتهران تماما بصورت رایگان تحویل مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

تمامی سفارشات در شهر تهران بین زمان تقریبی 1 الی  7 ساعت تحویل همشهریان عزیز خواهد شد

و البته سفارشات خارج از استان توسط پست و با توجه به درخواست مشتریان عزیز ارسال خواهد شد.

 

نکات

- در رابطه با تحویل سفارشات به مشتریان عزیز پیش از این ماموران توزیع سفارش با هدف تسهیل فرایند خرید و همراهی بیش‌تر با مشتریان، تعداد زیادی از سفارش‌ها را درب واحد تحویل می‌دادند، اما درحال حاضر محل تحویل سفارش به درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تغییر پیدا کرده است. دلیل اتخاذ این تصمیم به دریافت شکایات متعدد از مدیران ساختمان‌ها، برخی محدودیت‌های موجود و اجتناب از مواردی که ورود به ساختمان‌ها می‌تواند ایجاد کند، مربوط می‌شود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به قوانین محدوده‌های شخصی و خصوصی، فضاهای مشترک آپارتمان‌ها و ورود به برخی مجتمع‌های مسکونی، اماکن تجاری، فرهنگی یا دولتی، اشاره کرد.

- اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.-

برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در شهر تهران، در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود پس از تکمیل پرداخت و تحویل کالا، سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور همکاران تحویل سفارش چک شود یا اینکه به محض مشاهده آسیب فیزیکی کالا، در اولین فرصت از طریق تلفن09122942139 ، یا ارسال ایمیل از طریق صفحه "تماس با ما" این موارد به خدمات پس از فروش زیکالا اطلاع داده شود.

- در صورت ارسال کالاهای گروه فرش توسط مامورین ، لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

 

- سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.

- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد 

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا 4 روز کاری است.

برخی از کالاها در فروش‌های ویژه و طرح‌های تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر می‌رسد.

 

در مورد کالاهای گروه فرش، در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

- روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و دست‌کم 1 روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت.

 

مرسولات برای شهرهای نزدیک تا ۲۴ ساعت، شهرهای دور ۴۸ ساعت و شهرهای خیلی دور تا ۷۲ ساعت توسط باربری ارسال خواهند شد.